Şu an 12 haftalık gebeyim şehir dışındaydık. Şehir dışındayken özel hastaneye gitmiştim kan sonuçlarıma bile bakmadı. Kullandığım ilacı söyledim tamam tamam deyip geçiştirdi. Şeyma hanım sonuçlarımı kontrol etti , kullandığım folik asitin dozunun yüksek olduğunu söyleyip başka bir ilaç önerdi. Ayrıntılı olarak da her şeyi anlattı. Tavsiye ederim 😊