ebr ben fazla güvenemiyorum burda bi kadın da aynı senın gıbıydı sağlık ocağında kalbi çok fazla atıyo dıye kadını endıselendırmıslerdı sakin ol yıne de doktoruna sor o en ıyısını bılır😂benım yıgenımın de yeni 40 ı çıktı götürmüşler sağlık ocağına kafası büyük demişler abimi korkutmuslar herhalde ilk defa oyle büyük kafalı bebek goruyo dedım bende çok gülmüştüm olabılır yani her bebek aynı olucak dıye bı şey Yok dedıgım gıbı😹😹