Merhaba kızlar ben 31 haftamdayım geçen gün sancim vardı açık renkli pembemsi kanamam olmuştu nts bağladılar felan sancim çıktı doktor erken doğum riskin var dedi geldiğimden beri dinleniyorum bi iş yapmıyorum zaten bugün farkettim ki göbeğim aşağı inmiş göbek aşağı inince doğum mu başlıyor yarın doktor kontrolüm var sorucam doktoruma ama merak ettim var mı bi bilginiz 🤰🙁