Evet canm malesf kan ve ıdrar verdım bugun kulture falan bakılck kultur 3 gun sonra cıkıcak agrım vardı belımde kasıklarımda oyuzden gıtmıstım doktora enfeksıyondan supelendı bugun yine bussurı ılac yazdı cok sukur bebegım de sorun yoktu 12+1 haftalık hamıleym ultrasonda 12+5 cıktık