Merhaba a dostlar 😘 Hamileliğinin son dönemecindeyim (33. Hafta) bir kabızlık gaz soru yoktu fakat son iki haftadır ne uyudum nede rahat nefes alabildim denemeğim yöntem kalmadı🤦🏼♀️Sonunda acili boyladık sizler sakın beklemeyin emi hemen doktara gidin bn yandım siz yanmayın 🤷🏻♀️