Dylcn bir anda gelip gidiyor ve Rabbim öyle dizayn etmiş ki doğumda çektiğin acıyı hemen unuttuyor sana, unutmasaydı kimse ikinci üçüncü diye cesaret edemez hatta insanoğlu çoğalamazdı bence. Ve çektiğin her sancı sana güç verecek bunu da düşün, bambaşka bir insan olarak çıkıyorsun ordan, ben ne büyük bir şey başarmışım diyorsun. Ben yapamamdan çıkıp, istersem her şeyi yapabilirim ben çok güçlüyüm de. insanoğlunın isteyip de başaramayacağı hiçbir şey yok. Kadın dediğin öyle güçlü bir varlıkmış ki doğurmak ona verilmiş. Sadece pozitif ol, korkularından arın, araştır iyice öğren ve kafandaki tüm soruların cevaplarını al korku falan kalmaz. Bilmediğinden korkar insan zaten, illaki başımıza gelecek hepimiz sıramızı bekliyoruz, doğum yapan her taze annişler burda ben de yeniden doğmuş gibi oldum diye ekliyolar o mucizeyi güzelliği düşün ona odaklan 😍😍