Merhaba ben 6+3 gebeyim kalp atışlarını duymadık.
geçen hafta çarşamba günü ilçede devlet hastanesine gittim kese görünüyor 7 mm dedi bugün özel bi hastaneye gittim doktor baktı kese yok dedi idrar sıkışması olunca gel dedi O zamn görürüz başka bi hastaneye geçtim ordaki doktor bastırdı göbeğimi zor gördü kilodan dolayı dedi ve rahim ters arkası dönük ama bu sorun değil dedi kese görünüyor kalp atışı için bi hafta sonra gel dedi korkuyorum size bi sorunmu var ilk gebeliğim kalp atışı normalde duyulması gerekiyrdu😔😔