Ncyncy Kızlar yarın nasipse Sakarya Adatıpta seZeryanım var ebeler ve hemşireler nasıl ilgililer mi? Doğum yapan var mı orda ? 🤲🤲🙏🏻🙏🏻🍀
Blackkcat Ncyncy canım doğum olmuştur sanırım,gözünaydın🧿🥰sen memnun kaldın mı hastaneden nasıldı,bende Filiz Hanıma gidiyorum,şu an plasenta previa var diye doğumevi perinatolojiyede gidiyorum
Enre Ncyncy rabbim sağlıklı doğumlar nasıp etsin inşllah aceba doğum ücreti ne kadar oda süsleme veya çekim falan da varmı refakatçi alınıyor mu bilgi verir misiniz
anilece Ben sadece bulantı için yattım onda bile çok ilgililerdi 💕 Arkadaşım normal doğum yaptı o da ebe ve hemşirelerin ilgisinden memnundu 😊