remYakup Kizlar yeni hastaneden geldim . Bebegimin kilosu 3 kilo 100 gram 36+5 gunluk gebeyim . Sizce kilosu normalmi ? Azmı ?
Sulegorkemakyol remYakup daha 36 ıncı haftasın gayet güzel kgsu birde kg çok takılma birsürü millet kendi doğumlarında bebeklerin kg fazla fazla söylüyolar hiç canını sıkma önemli olan kg değil sağlıklı olması 😉😉😉
EdaMesut remYakup masallah kilosu bence gayet güzel. Sanırım doğumuna birkaç hafta var. Bu suredede alacak daha Bebeğin kilo muz,kuruyemiş ve kasar peyniri tüket güzel kilo aldırır ☺