Ftrhn bende aynı şekilde kasım ayında famera kullandım, çatlatma iğnesi vuruldum ama adet oldum. Aralıkta regl oldum çok canım sıkıldı zaten olmuyor demiştik. Ocakta hamile olduğumu öğrendim. Yani famera kullandıktan sonraki ay. Tabi şubatta 2 aylıktı işte zorunlu kürtaj oldum.