Kızlar sabah çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık varmış. Ama doktor doğumun çok yakın dedi bide kızlar afedersiniz elini somtuktan sonra içerde iki defa falan salladı daha öncede çatı muayenesi olmuştum ama kimse öyle sallamamıştı ebeler yapınca ama bu sefer doktor yaptı sizce sallayarak ne yapmış olabilir uyarmışmıdır sizce rahmimi çünkü o zamandan bari hafif hafif sancım oluyor