NurEto bunu ben de çok yaşadım, hatta geciktiği de oluyordu, test yapıyordum 1 saat geçmiyor adet oluyordum. Doktorum resmen adet olmamak için kendini sıkıyorsun demişti farkında olmadan yani. Kendini rahat bırak, rabbim nasip ettiğinde olmayacak şey yoktur. Dua edelim, isteyelim bekleyelim. Ayrıca benim de böyle ağrı olmuştu, ama ben her ay hamile zannediyordum kendimi, çünkü çok istiyordum ve her işareti ona yoruyordum. Tez zamanda güzel haberler al inşallah