OlgaArslan gcmn_toprak1407 ben araştırırken öyle bi kaynak bulamamıştım ve üstelik Miray ismine çok denk geldim kızlarda ama erkekte denk gelmedim. O yazılana bakılırsa mira da erkek ismi ozaman. Nedeni ise şu mir erkek demekmiş 😏
OlgaArslan gcmn_toprak1407 ordaki kaynakta öyle yazıyor http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/kz-ismi-olarak-kullandgmz-erkek-isimleri.html?m=1 sonuna kadar okursanız en aşağıda yazıyor 🤷🏻♀️
gcmn_toprak1407 OlgaArslan evet cok tuhaf.Mesela Lina ismi bu zamana kadar hiç duymamıstım üstelik kuranda gecen isimlerden.Halbuki ilk izlenimde bana yabancı isim gibi gelmisti.Hayırlsıı neyse o olsun artık cocuklarımız için bakıcaz
OlgaArslan gcmn_toprak1407 bende ilk duyduğumda yabancı isim sanmıştım. Vallaha o kaynak ne kadar doğru bilmiyorum artık ama isimlerin anlamı diyince çıkmıyo o kaynak neden onu da anlamadım
OlgaArslan melis_duru bende araştırırken öyle yazıyodu ama bayanın verdiği linki iyice detaylıca araştırınca öyle yazmıyor ama o kaynak da çoğu yerde çıkmıyor bende anlamadım