NazYas Bugün çok soru sordum hakkınızı helal edin, sezaryen doğumda lensi çıkarmak gerekiyor mu eğer çıkıyorsa hiçbir şey göremem o ana da odaklanamam, görmediğim için, nasıl oluyor acaba riski ne olabilir ki lensle doğuma girmenin başına gelen var mı
hhb53 NazYas tamamen bayılacaksan gece uyurken cıkartıyorsan cıkart ama belden uyusturulacaksan sadece cıkartma
mlsmrtgl NazYas Sorun olacağını sanmıyorum bende kürtaj da sormuştum çıkarayım mı diye gerek yok demişlerdi canım . Çok uzun bir süre olmadığı için sorun yaşamazsın . En kötü doğuma girmeden önce göz sulandırıcı damla sık . Ekstra kuruluk olmadın diye
Selinbugra NazYas ben kontakt lensle girmiştim doğuma bi sorun olacağını sanmıyorum sonuçta bi haftaya kadar takılabiliypr saydam lensler
NazYas mlsmrtgl Ahh dr yanına gittiğimde buna sıra gelmiyor ki ani gelişen bir doğum olmazsa cuma günü sorayım temkinli gideyim