Kizlar gebelik testi yaptim yumurtlamamin 11 ci gunu yaa o kadar silik ki sadece gozle goruluyor resimde gozukmuyor gogus hassasiyetim var sadece birazda ara sira kasigimda sanci oluyor tabiki umutlanmiyorum cunki 1 tane test yaptım yarın sabah ilk idrarla bir tanede yapicam kizlar nolur dua edin bana gebelik olmus olsun