Merhaba kızlar ben 11 haftalık hamileyim ve doktorum haftaya iki test olacağını söyledi. Benim kardeşimde doğuştan dalak ve karaciğer yetmezliği vardı nakilden döndü 9 yaşına kadar tedavi gördü ve bu bizim ailede sadece babamın babaannesinde varmış sonra da kardeşimde çıktı Bende şimdi korkuyorum açıkçası ikili testte bunu öğrenebilirmiyim yoksa üçlü testi mi yaptırsam onda daha detaylı bakılıyormuş herhalde çok kararsızım 😔