Kızlar normalde doktorumla Cuma’ya kadar bekleyelim demiştik. Dün gece hareket hissetmedim nstye gittim sancı da çıkmadı. Açıklık zaten yok.Hareket etti etmedi bugün de anlayamıyorum bile. Bugün gidip sezeryan olmayı düşünüyorum
lütfen fikirlerinizi paylaşırmısınız🙏🏼🙏🏼🙏🏼