Kızlar merhaba ben 32. haftamda çalışabilir almıştım idari izinler kalkınca 35. Haftamda çalışamazsa çevirmek için doktora gittim. Doktor uğraştı uğraştı sistem hata veriyor çalışamaz veremiyorum falan dedi daha sonra daha önce almış olduğum çalışabilir raporunu iptal edip bugünden geçerli çalışamaz raporu verdi. Önceki çalışabilir raporunu iptal etmesi sıkıntı yaratır mı ? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim