_Papatya_ İyi günler hanımlar 20 haftalikken ucakla seyahat etmede sorun var mi en onemliside su virus yüzünden doktorun izin vermeme gibi durumu oluyor mu? Doktor randevum haftaya aklima takildi doktoruna soran varsa bilgi berebilir mi??
Makbus06 _Papatya_ canim bildiğim kadarıyla uçaklar en son 34 haftaya kadar alıyorlar ben 18 haftal8k iken gittim uçakla bir sıkıntı yasamadim
Mom626 _Papatya_ ben 25 haftaya kadar uçtum sorun olmadı sonrasında kendim ağırlaştığım için uçamadım dr uçabilir sorun yoktur yazısı veriyor ben hep aldım ama pek ihtiyacım olmadı göstermeye
fndk_06 _Papatya_ merhaba ben 34 haftalıkken türkiyeden almanyaya ucmustum hiç bir sorun yaşamadım doktor önceden kontrol edip ucabilir raporu veriyor zaten havaalaninda o rapor soruluyor çoğu zaman birde çoğul gebelik mi yoksa tek gebelik mi oda önemli bildiğim kadarıyla çoğul gebeliklerde belirli bi haftadan sonra uculmuyor
Hduygu Ben 36. Haftadan snra izin verilmiyo diye biliyorm. Yani 20. Haftalarda genelde izin veriliyo bi sıkıntın yoksa tabi
_Papatya_ Benim daha cok merak ettiğim virüsten dolayi sorun olur mu sonucta havaalanina griyorsin virus ortami klimalar falan doktor byle bir durumda izin vermeme gibi bi durumu oluyor mu?
Nuriiiiii _Papatya_ bunu doktor değil sen düşüneceksün adam senin attıgın adımı takip etmiyor sonuçta:)