Kızlar kararsız kaldım 16+1 de cinsiyet için detaylica bakar soyler diye özele gitmeyi planliyorum ama devlette ikili test yaptirmistim 2 -3 hafta önce sonucu göstermeye daha gidemedim sagluk ocagindaki hemsireye gisterdim temiz demisti onlar icin gidecektm hem ozele hem devlete gitmek saçma geliyor 2si de doktor sonucta ama bir yandan da devlette tüm kayıtlarım olsun istiyorum belki 3lu test ister falan dıye sizce ne yapmalıyım