FeriDee ben yigenimin dogumunda gitti gidiyordan minik kavanozlar almıstm kapakları pembe puanlıydı.içlerine pembe badem sekeri koyup pembe kurdelayla fiyonk yapmıstm üstlerine hosşgeldin ece diye küçük etiketler yaptırıp yapıştırdm cok tatlı olmustu☺Hala kullanıyorlar küçük kavanozları görüyorm bazen verdiklerimizden içine reçel koyanlar falan olmus☺Hem cok basit hemde cok şirin duruyorlar