Merhaba kizlar, iki doğum yapan anneler yardımcı olabilir mi.. İlk doğumum sezeryandi. ikinci bebekte büyük kizima bakmak için norm doğum isterim daha çabuk toparlaniyormus anneler öyle duydum…Iki doğumunda geçiren anneler, siz nasıl hissettiniz? hangisinde daha çabuk toparlandıniz? İkinci dogumda evde bi çocuğunuz daha olcak daha çabuk kendimize gelmemiz gerekiyor onada bakmak için… En büyük korkum bu toparlanamam, bakamam…