Kızlar 20 haftalık hamileyim , ikinci bebeğim . Tecrübeliyim de hareketler konusunda ama bunda tik yok gibi . Haftada anca bir oynuyor. Daha küçük biliyorum ama kızım bu haftalarda kulaç atıyordu sanki içerde. İlk doğumum sezaryen , sezaryen olanlar bilir karında bir hissizlik oluyor acaba hareketler konusunda bu etkili mi ? Evde doplerim var kalp atışı için , o olmasa hiç hamile olduğum aklıma gelmeyecek