Drdan geldim şimdi kilosu normal doğumun üzerinde çıktı normali deneriz ama sezaryenle alınır dedi açılma olmazsa direkt sezaryen talep edeceğim açılma olsa da sağlıklı bir doğum yapabilir miyim ki cihaz doğru mu ölçtü acaba 4000 üzerinde doğuran var mı cuma tekrar gideceğim hast alabiliriz dedi dr