Nasıl başlasam bilmiyorum tarif edilemez duygular yaşıyorum . Gebeliğimin ilk ayından itibaren kusmaya başladım hastaneler serumlar bayılmalar derken geçti 6 ay sürdü tam rahatladım derken 7 aylıkken mide yanmam başladı tekrar kusma 9 ay hayatım zindan oldu tabi neyse geldik 35 haftaya kadar doktora gittik hersey yolundayken bebeğin kafası 39 hafta çıkmaya başladı korkmaya başladık tabi neyse doktor doktor gezdik hepsi gayet sağlıklı dedi 36 haftama girdim annem geldi dediki halıları yıkayalım yıkadık sonra gece birden sancım tutmasın mı neyse onemsemedim Sabah 8 oldu aralıklı geliyo sancı hastaneye gider gitmez 1 santim açıklığım varmış nstye bağladı sancılar almış basını gitmiş ulturasondan baktı hemen bebek makat geliş pozisyonunda suyum patladı o sırada direk sezeryana alıyoz dedi belden aşşa uyustudular hiç bir şey hissetmedim doğum sırasında baya kustugım için burnuma alkol koklatmışlar tabi kafa bir milyon olmuş neler anlatmışım adamlara 😃 ben gitmeden bebeğim odaya gitmiş bile zaten 3 kilo doğdu gayet sağlıklı masallah 😃 bana gelince ilk bir kaç saat bişey hissetmedim ama asıl ağrılar ondan sonra başladı kafaları bozdum 3 kere ağrı kesici verdiler onlar bile fayda etmedi bağıra bağıra ağladım belim dikişim felaket en sonunda bayılmışım tabi ameliyatlarda kullanılan ağrı kesici vurmuşlar ondan sonra kendime geldim tabi biraz o gece rahat uyudum şimdi lavobaya felan zor cıkıyom yürürken çok zorlanıyom hala argolarım var sezeryan çok zor bişey normal dan da çok korkuyodum hayırlısı böyleymiş 👼🏻♥️ Canım bebeğim dünya gözüm de yok