Merhaba ben 17 haftalık hamileyim sürekli bir sancım var doktor ilk başta Efermeg 365 mg verdi ama ağrılarım yine geçmedi şimdi Progestan 200 mg verdi ayriyetten D vitamini kan ilacı birde folikasit kullanıyorum bunların hepsi bir anda bebeğe zarar verir mi ? Ağrılarım neden olabilir bilgisi olan var mı ?