NisanGzm Günaydınlar.. aklıma takılan bişey var hamileliğin başlarında sol kasık ağrırsa erkek. Sağ kasık ağrıyorsa kız bebek diyorlar. Böyle bişey gerçekten var mı??
Unsalinn_Annesii NisanGzm benim genelde sol kasığımdı ve hep orda hissediyordum cinsiyetimizde erkek 🌸
NisanGzm Meric1 onu biliyorum çocuk gelişimi öğretmeniyim zaten bilgim var çok şükür. Sadece böyle bişeye inanan veya doğrulup payı ne derece onu merak ettim
Smeyyesayin NisanGzm tesadüf diyelim ya o kadar saçma şeyler söylüyolar ki hiç bişeye inanmak istemiyorum 😂😂
NisanGzm ipeginannesi hayır ben 7. Haftamdayım sol kasık ağrım oluyo bana durmadan bunu diyorlar bende siz değerli form üyelerine bi sorayım dedim 😅😅
ipeginannesi NisanGzm ee yani bi de öğretmensiniz bilimin ışığında yürümeniz lazım bu boş lafları ciddiye almayın 😁