Merhaba kızlar 38+1 haftaligiz 15 gün önce doktora gittiğimde Çarşamba büyük ihtimalle doğum olur demişti doktorumm bebek 2 hafta öndeymis diye ama ben hiç kendimi dogurcak gibi hissetmiyorum 😐😐 hiç bir belirtisi yok nasıl anlarım yardımcı olurmusunuzzzz 😐🤰🙏