Mernana ya açıkçası ben boyamanın bir sakıncası olucağını düşünmüyorum boyayla gelen kimyasal saçtan yada deriden emilip bebeğe gidesiye kadar ohooo. Ona bakarsanız yediğimiz bir çok şeyde koruyucu kimyasal bir çok şey var hiç birini yemememiz gerekiyor. Ama organik boya bulabilirseniz kullanın tabi. Bulamıyorsanız da amonyaksız boya kullanın o amonyak kokusu saçtan deriden geçen kimyasaldan daha rahatsız edici bence