Ogut1996 Kizlar eltim hala dogurmadi 3.ye dogum yapicak 2 si normal oldu buda normal diye bekleniyor yarin son bebek gelmezse sezeryan olcakmis öneriniz var mi ??
SunaTashan Merdiven çıksın kuzum bol bol yürüyüş ılık duş kegel eğzersizleri de yapabilir yani kısacası kendini biraz yorması lazım ama abartmadan 🖤🧡