AselinAnnesi12 ben 11 haftalık hamileyim, 2 hafta öncesine kadar halsizlikten ayakta duramıyodum oturarak kıldım. 2 haftadır iyiyim çok şükür ama şimdide sadece farzı kılıyorum, sünnetlere enerjim olmuyo 😕 eskiden sünnet falan hepsini kılardım😕 kendimi suçlu hissediyorum sonra