hulyacft85 Herkese merhaba, İkizlere hamileyim. Ancak 2 tane miyom çıktı. Özellikle sağ tarafta olan miyomun elime geliyor baya şişmiş ve inanılmaz ağrı yapıyor. Bu ağrıları geçirmek için ne yapabilirim. Benim gibi bu konudan muzdarip olan var mı 😔
Sltn01 hulyacft85 benimde miyomum var canım 1 tane 2 cm dedi doktor dizim kaç cm. Ve bebeğe yakın mı sordunz mı doktora oda önemli
Epifenomen hulyacft85 kuzum yengemde de vardı, kiraz saplarını kurutup bez bir torbada sıcak halde myom olan bölgeye 3 er dk tutuyordu ağrısı hafifliyordu. Doktoru önermişti. Kendi doktorunuza sorup yapabilirsiniz.
ozgeya hulyacft85 Malesef ben çektim ama hiçbir şey tamamen geçirmiyordu. Minoset içiyordum. Dayanılmayacak hale geldiğinde de hastaneye yatış veriyordu doktorum, serumla hafifliyordu. Ama dejenere olduğu zamanlar çok ağrı yapıyor.
hulyacft85 Sltn01 en son gittiğimde bir tanesi 5cm diğe 4 cm ama sanırım büyüdüler perşembe günü gidicem detaylı öğrenincem inş cnm
hulyacft85 ozgeya Yaa ne güzel Allah bağışlasın 🙏 peki normal doğum mu sezeryan mı doğum yaptınız, miyomlar doğuma kadar ağrı yaptı mı?
ozgeya hulyacft85 Teşekkür ederim☺️ Evet malesef yaptı, benim miyomum doğuma girdiğimde en son 22 cm olmuştu. normal doğum yaptım. Doğumdan sonra 1 hafta da aşırı şiddetli ağrım oldu.
hulyacft85 ozgeya süper kurtulmuşsun 😊 benim daha 2,5 ayım var doğuma bakalım nasıl olucak şuan bile ağrılara dayanamıyorum
ozgeya hulyacft85 Aynen kurtuldum tamamen😌 evet zor oluyor ama bir şekilde geçip gidiyor. önemli olan sağlıklı ve zamanında doğum yapıp bebekleri kucağa almak. İnşallah siz de bu süreci rahat atlatıp bebeklerinizi kucaklarsınız❤️🙏🏻
Enesh Hamile kalmadan önce benim de milyonum vardı doktora kontrole gittiğim de 10 cm miyim olduğunu ögrendim çocuk düşünyorsanız alınması lazım dedi hamile kalırsan da 2 katına büyür demişti sonra amilyat olmaya karar verdik ve gerçek den 10 cm miyim kupa büyüklüğün de milyom aldılar gördüğüm de şok olmuşdum açik sezeryan şikilde oldum amilyat iyi ki de amilyat olmuşum 6 ay korunma verdi ve sonra doğal yolla tek yumurta ikizlere hamile kaldım çok şükür hamileliğim çok rahat geçiyor 🙏🏼🥰🧿