BusraK45 Kizlar ben 37+3 yetim tetanozun 2. Dozunu vurulmadim bugün vurulsam çok geç kalmış olur muyum benim gibi olan var mı ?
Semihaerbek BusraK45 neden vurulmadınız? Sağlık ocağında ki Ebeniz normalde takip etmesi lazım sizi arayıp yönlendirmesi lazım ilk dozdan 1 ay sonra vuruldum ben yanı 24. Hafta da ama siz yine de doktora ve ya ebenize bir danışın
GzmELBL2020 BusraK45 canim ben doktoruma ozellikle sormustum en son nezamana kadar 2.dozu yaptirmaliyim diye doktorumda en son doguma 8 hafta kala demisti bende ilk dozumu 22.haftada 2.dozumu 30.haftamda yaptirmistim
Elifdoan BusraK45 30u geçtikten sonra doktor kontrolünde vuruyorlar önce doktoruna sorman lazım, biz vurun desek bebegine bişey olsa vicdan azabı cekmezmisin, en iyisini doktorunuz bilir elbette
Emirnannesi Benimde 30. Haftada yapıldı 2. doz ama doktordan onay aldıktan sonra yapıldı seninde danışman lazım