Aylan hepsinden bir kaç tane al yeni doğanı çok kullanamıyorsun zaten kirlenmeden eskimeden kaldırmak zorunda kalıyorsun bebeğin çok zayıf minyon falan değilse eğer. Eltimin bebeğinin gelişimi yavaşlamıştı sezeryan oldu, daha kırkı çıkmadı bebek de zayıftı, zıbınları şuan tam oluyo. 1 aya kalmaz da küçük gelirler, senin bebeğin de normal kilosuyla doğarsa onu da hesaba kat, en iyisi bikaç tane yeni doğan alıp yıkatıp yıkatıp giydirmek diye düşünüyorum ben. Baktın yetmiyo sonradan gene sipariş verirsin ben az aldım yetmezse duruma göre sipariş vericem