Hasyas07 kizlar ben simdi hem sagima hem soluma yatiyorum insallah bir zarari olmaz doktor yatabilirsin dedi
Nurrrrr Hasyas07 Evet canım yatabilirsin yüzüstü yatmana zaten göbeğin izin vermez keza versede yatmamalısın sırt üstüde hem sen nefes alamassın hemde bebeğinin boynuna kordon dolanabilir Allah korusun👍🏻
Cigdemveminik Hasyas07 sağ ve sola yatmak önemli sola yatınca çok çarpıntım oluyor benm oyzden genellkle sağa yatıyorum
35ebru Yatabilirsin tabi ama solu kan akışı ici öneriyorlar…ben sağ sol yorulunca da sırt üstü biraz uzanıyorum, allahın izniyle birşey olmaz
Sezensu Hasyas07 bende 18 im sağa hep yatıyorum sola yatmaya çalışıyorum ama sürekli olmuyor tabi sadece artık yüzüstü yatamıyorum ama 1-2 hafta öncesine kadar öyle de yatıyordum artık karnım sertleşti ben burdayım diyor yatsam da rahatsız oluyorum yatamıyorum o kadar ama doktorum 6 aya kadar yüz üstü bile yatabilirsin dedi bana
Sezensu Hasyas07 Çok az çıktı canım çok değil ama eskiden yumuşaktı böyle artık baya sert rahatsız ediyor beni üstüne yatmak
Hasyas07 Sezensu aynen valla ben de diyorum kendimi mi sikiyorum acaba diye de sıkmıyorum sert farkli geliyor bi de ilk ya degisik geliyor