Merhaba, hamilelik döneminde dudakları şişen oldu mu ?
Dün sabah uyandığımda alt dudağım şişmişti. Öğleden sonra üst dudağım da şişti. Akşama doğru inmiş gibiydi. Bu sabah kalktım alt dudağım yine şiş.
Vücudum bir şeylere tepki veriyor sanırım ama neye ?