Kızlar yaklaşık 10 haftadır elllerim hep yara bere içinde günde 10 kez krem sürmeme rağmen kuru kaşınıp kaşınıp yarılıyor bildiğiniz her tarafı parmaklar tırnak dipleri el üstü kaşıntı gece uykudan uyandırmaya başladı suyumu falanda iyi içerim susuzluğumda yok var mı böyle bi durum yaşayan ya da önerisi olan canım çok açıyor artık yumruk yapıp açsam o gerilmeyle bildiğiniz yarılıp kanıyor 🤦♀️🤷♀️