TAkilicci benden su sızmıştı doktorumu aradım ertesi gün kontrolüm vardı madem böyle bir şey oldu bugün gel bi kontrol edelim dedi bacaklarımdan su indi iki kere ne su boşalması gibi çok ne de akıntı gibi az değildi. Gittiğimde doktor bana 4 cm açıldığımı söyledi ama dediğiniz gibi asla sancım yoktu sonra nst ye girdim doktorum baya yüksek sancım olduğunu söyledi ama ben yine hissetmiyordum bi saat sonra belim hafiften ağırmaya başladı hani adet olacağımızı anlarız ya öyle sonra böyle kasıklarım başladı doktor muayene etti işte 6 cm dedi ondan yaklaşık 4 saat sonra doğum yaptım