Merhabalar kızlar Tam 34 haftalıkken lekem geldi hastaneye gittim bayramın 1. Günüydü hastaneye yatırdılar 3 buçuk cm açılmam vardı 3 gün hastanede yattım serumlar falan bebeğin akciğeri tam gelişmediği için iğne vurmuşlardı neyse kanamam düzeldi agrım sizim yoktu çıktık hastaneden evde 3 gün hiç bir sıkıntı yoktu sonra 30 Mayıs sabah kalktım kasiklarimda ağrılarım vardı yarim saatten 15 dakkaya falan indi ağrılarım sonra öğlen 3 gibi hastaneye geldim doktor dedi açılman var heran gelebilir beklicez dedi yatış işlemlerimi yaptılar yattım hastaneye bende serum falan takacaklar zannediyorum meğer beni doğuma hazirliyorlarmis doğum haneye koydular beni 6 7 den sonra benim sancılarım çoğaldı 5 dakkaya indi bebeğim hala kafası yukarda ters dönmemişti açılmam 10 cm buldu bekliyoruz artık ağrılar çoğaldı suyum da gelmedi bebek küçük olduğu için kendileri gelmesini beklediler son çare en sonunda patladılar ve suyum geldi sakin olmamı ve ağrılarımın daha çok geleceğini söylediler ağrılar sıklaştı saat 23 30 gibi başladık artık bebek geliyor diye ve saat 23 45 de bebeğim normal dogum olarak dünyaya geldi çok şükür 🤲 Ben ve bebeğim gayet iyiyiz kuvuzde şuan bi 5 gün yatıcak oksijen veriyolar kendi nefes alabiliyor şükür rabbime 2775 doğdu Masallahimiz var Rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun sağlıkla vakti geldiğinde inşallah bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Dogum sabır işi gerçekten rabbim evladı olmayanlara tattirsin bu duyguyu inşallah 🤲 Kendinize stres yapmayın ne kadar rahat bırakırsanız kendinizi o kadar doğumunuz güzel geçer benim oğlum sabırsızdi geldi dünyaya olsun çok şükür sağlıkla geldi erken doğum olsa bile moral bozmayın herşey evladinizla daha güzel olucak emin olun Allaha emanet olun 💕