Esea bende çok korkuyorsum iki hafta önce spinal oldum uyuşuyosun hissetmiyosun ama ben biraz panik yapınca bana bi şey yaptılar sanırom biraz içim geçti 3-5 dk kadar sonrada çok sakindim heralde sakinleştirici yaptılar. Çok panik yaparsanız onlar müdahale ediyor merak etmeyin. Korkulacakta bi şey yokmuş hani ben iğneden bile korkarım. Sonradan ağrı sızı oluyor ama öyle öldüm bittim değil. Ben göğüs acısından ve baş ağrısından ameliyat yerimin ağrısı aklıma bile gelmedi valla. Baş ağrısı bitirdi beni ama o da herkeste olmuyormuş