Mercimek_Annesi Kızlar aranızda uyumayan varsa cevaplayabilirmi biraz önce lavaboya çıktığımda akıntımda çok hafif kan vardı Nisan olabilir mi ilk doğumum çok korkuyorum
Eslem13esila Mercimek_Annesi evet büyük ihtimalle nişandır hiç korkma derin derin nefes alıp sakinleş doğuma odaklan hayırlısı olsun senin için
Eslem13esila Mercimek_Annesi kaç haftalıksın bu arada bebeğin hareketleri nasıl sürekli takip et ve suyunun gelip gelmediğinde kontrol et sürekli tetikte ol
Gul-34 Mercimek_Annesi Ilık bir duşa gir ve psikolojik olarak hazırla kendini kuzum telaş yapma burda sen ben gibi doğum yapacak olan ve yapan yüzlerce kadın var. Herkes yapıyor sende yapabilirsin bol bol dua et. Doktoruna haber ver. Rabbim hayırlısıyla kucağına almanı nasip etsin inşAllah 🙏🏻
Aylaninannesi Mercimek_Annesi nişan olması ihtimali yüksek o halde. Sancısız açılman olabilir. Doktoruna ulaşabilirsen bi yaz ya da acile gidin ebe muayene etsin
Eslem13esila Mercimek_Annesi doğum başlamış olabilir sürekli yürüş yap ve acile git bence eger bebek pek hareketli degilse
Merve1192 Rabbim hayırlı ve hızlı doğum nasip etsin🥰 sakin ol ve dua et çok telaslaniyorsan bı acile git onlar yonlendirir zaten
Esra60 Mercimek_Annesi nişanın geldi canım büyük ihtimal sakin ol yüryüş yap ağrın geldiğinde aralıklarla gelir duşa gir telaş yapma hayırlı bi doğum olur inşallah meleğine kavuşmana çok az kaldı çok heyecanlı :)
Rukiyesevgili İnşllah kolay ve hızlı bir şekilde atlatır Sağlıkla bebeğine Kavuşursun canım senin için dua edicem 🤲🏻🙂
Aylaninannesi Mercimek_Annesi açılmalar sancısız da olabiliyor bebeğini riske atma bence doktoruna sor ya da acile git. Açılma varsa bebek kanala giriyor demektir
Esra60 Mercimek_Annesi doktorunla iletişime geç o nederse ona göre haraket et ama gece sancılanırsın büyük ihtimal haber ver doktoruna
Esra60 Mercimek_Annesi korkma sende dua et yapabilirsin hiç telaş etme güçlü ol Allah yardımcın olacaktır merak etme inşallah hemencecik kucağına alırsın telaş yapma hiç 🤗
Naiad Doğum sancısı bel ağrısı şeklindede olabilir 40. Haftada isen doğum başlamış olabilir.Doktorunu arayıp acile gitmen en doğrusu