NefesAyza Ben 131 kilo ile hamile kaldım. Morbid obez kategorisindeyim. Tiroidim de var. Yüzüme bakan doktor hamile kalman çok zor diyordu. Ama ben çok şükür kolaylıkla hamile kaldım. 36. Haftamdayım ve şu anda 133 kiloyum. Evet sadece ekstra 2 kilo aldım. Mide bulantısı kusma olmadı ilk aylarda. Çok rahat hamilelik geçirdim çok şükür. Sadece kendi hastalığım reflüm vardı. İlaçları bırakınca o iyice azdı, o zehir etti günümü gecemi ama onun dışında maşallah 🧿 O nedenle korkma. İlk aylar diyetisyene gittim 3,5 kilo verdim hem de dengeli beslendim hamilelik için, tavsiye ederim