zeyneparacii Kızlar merhaba , ilk öğrendiğiniz de nasıldı değeriniz kaç haftalık hamileydiniz , birde çok fazla akıntım var sizde de oldu mu
ozge76 zeyneparacii ilk öğrendiğimde beta değerim 1223 şimdi 6+4 haftalığız akınıtının da olması normalmiş canım☺️
Nurrrrr zeyneparacii Canım benim oğlumda ilk beta değerim 460 dı akıntım cok oldu böyle sümüksü beyaz akıntıydı 👍🏻 Ve sona ayına kadar devam etti akıntılarım
Tekinnn zeyneparacii akıntı vardı canım ben tahmin ediyordum hamile olduğumu ama test yapmaya korktum. 5 haftalıktı kan verdim 4414 çıkmıştı kesesi falan hepsi vardı 🙈
Golgee zeyneparacii 3 haftalıktı canım 17 idi doktor kimyasal gebelik demişti. Ama şuan 35 haftalığız 🤗
ozge76 zeyneparacii bende çarşamba günü gideceğim çok heyecanlıyım ve korkuyorum ilk gebeliğim de kalp atışı duyulmadı kürtaj oldum inşallah duyarım bu sefer 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
merve90 adetim 7gün geçmişti 3654dü sonucum normalde adet olmadan 1 hafta önce akıntım başlar ama hamile kalınca kupkuru oluo hiç akıntı falan gelmio benden
zeyneparacii Herkesin çok değişken beta değeri ya bazısının çok düşük bazısının çok yüksek değişiyor demekki ortalması yok👍🏻
Bebeannesi zeyneparacii ilk öğrendiğimde 461 di canım hiç beklemiyordum şansa cıktı 2 3 haftalık filan demişti doktorum