Sizce hangisi kızlar
Boncukk-5 benimde oglum olcak avrel koyduk yakinmis isimler 🙏
Boncukk-5 Erva ablamın kızına koydugum isim 🥰
Boncukk-5 erva liva cok tekrar gibi his gelmedi bana arven liva daha iyi
ggiizzeemm kızın olursa arven koyarsın ilerde inşallah 🤗💕
Boncukk-5 amin canim avrelim saglikla bi dogsun da🙏🙏🙏
ggiizzeemm inşallah 🙏🏻💕☺️