Herkese merhaba, cumartesi akşam 9.30 kan sonucum ile resmen belgelenen gebeliğim:) benim için aslında geçtiğimiz pazartesi günü başlamıştı. Aklında şüphe olan bir işaret arayan anne adayları için yazıyorum, inşallah en kısa zamanda isteğinize kavuşursunuz.
Öncelikle ilk belirtim açık kahve renginde lekelenmeler, ancak ben peşinden regl kanaması geleceğini düşündüm. Bu arada günüme 5 gün vardı.
Ardından aynı gün inanılmaz bir yorgunluk ve halsizlik hali.
Ertesi gün lekelenme yoktu. Ben dünyanın en sabırsız insanlarından olabilirim :) hemen test yaptım ve o da ne? Silik bir T çizgisi. Banyoda bağıra bağıra ağladım ve umutlanma bu negatif, hamile değilsin diye bağırdım çağırdım kendime:)) uzun zamandır bekliyordum ve artık sabrımın sonuna gelmiştim.
Neyse bundan sonraki günlerde karnım ve belimde ağrılar, ani hareketlerde kasıklarıma bıçak sağlanması ve çok mantıksız bir duygusallık :)) her şeye ama her şeye bir ağlama, komedi dizilerine bile:)
Ayrıca et neredeyse hiç yemeyen ve sevmeyen biri olarak pastırmalı tost mu yapmadım, et kavurmalar mı yapmadım:)) eşim bile şaşırdı sen et mi kavurdun yiyecek misin gerçekten falan dedi.
Sonra bu cumaya kadar içim içimi yiye yiye geldim bu arada 6 tane test yaptım :)) hep silik çizgi. Cuma günü erken gebelik testi aldım ve güya günler öncesinden bildiğini iddia eden test… O da ne yine silik çizgi. Cumartesi dayanamadım ve eşime söyledim. Pazartesiye kadar ikimize de zehir olur uyku hadi gidelim dedi. Cumartesi günümdü yani gecikme falan yok ama ben eminim. Akşam kan örneği verdik ve değerim 200 küsur çıktı:)
HAMİLEYİM 💞