Pnrbyr ggiizzeemm 25 haftalığım hala kanamam oluyo ara ara kan uyuşmazlığı var bizim rogam da oldum ama geçmedi kızım kucaktan inmediği için sıkıntı oluyo diye düşünüyorum ben ama siz bi doktora gidin benim doktorum her kanama da gel demişti çünkü
ggiizzeemm Aylaninannesi gittim doktora plasenta arkasi kanamasi war ama erken dogum olcagini sanmiyorum rahim uzumlugunda yeterli dedi ama genede yasayan vardir diye yazmk istedim cok az az oluyo zaten pembemsi ve idrar yollari enfejsiyonu cikti o tetiedi sanirim
ggiizzeemm Pnrbyr gittim gittim bisey olmaz dedi fitil verdi haftada bir de igne ama gnede insan tedirfin oluyo ya🙏
Aylaninannesi ggiizzeemm plesenta alanında varsa eğer çok dikkatlı olmalısınız. Ben 33 haftalıgım ve hala ara ara kahverengi kanamam var ama muayenelerde benim kanama alanım görünmüyor. Doktor ilişkiyi , çok fazla yürümeyi vs yasakladı.
Pnrbyr ggiizzeemm olmaz mı o korku yetiyo insana hele de bu kötü virüs günlerinde insan dışarı çıkmaya korkuyo ki hastaneye gitmek de istemiyo ama siz yine de her ihtimal de doktorunuza danışın çok geçmiş olsun sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza 🤲 🤲 🤲
ggiizzeemm Aylaninannesi aynen iliski zaten yok yurume kisiyi koymadi tecrubeme gore bisey olmiycak dedi ilac werdi gitil ve igne bugun hic olmadi kanamam cok sukur ama iki gun cok vok az sekilde gelmisti korktum insalah dewami gelmez🙏
Aylaninannesi ggiizzeemm korkma canım progestan yani kullandıkların çok güçlü bir hormon doğuma kadar bile kullananlar var. Sürekli dinlen gerçekten senin yatmanın çok faydası olur. Sağsalim alırsın inşaAllah kucagına 🌺
ggiizzeemm Aylaninannesi aminnnn canim allah hepimize guc kuvvet wersin saglikla dogumumuzu yapalim🙏🙏🙏🙏
ggiizzeemm Pnrbyr doktorumla iletisimdeyim hep ama gene de cok tesekkur ederim hepimiz saglikla kucagimiza alalim insallah🙏🙏🙏