Merhaba canlar bisey danışacaktım ben şimdi 32 hafta da çalışabilir raporu alıp 37 ye kadar devam etmeyi düşünüyorum 25 Nisan da dr randevum war o tarih de de de 32+5 oluyorum raporu aldığım da 37+5 olarak mı verecekler bilgisi olan var mı kafam çok karıştı 🤔🤔🤔