TAkilicci Arkadaşlar nst bu şekilde çıktı çok heyecan yaptım bir bakın lütfen nişanımda geldi sancısı bu şekilde çıkıp kaç gün içinde doğum yaptınız
TAkilicci Aysenurr25 sağa sola döndüm ebe net sonuç alamadı düz yattım o yüzden çok düzenli değil dedi ebe
Prenses001 TAkilicci kağıdın son kısmına benziyordu ama ilk baştaki sancılarınız düzensiz devamı sonundaki gibi giderse doğum sancısı olur görünüşe göre düzensiz bugün olmasada en geç 2 gün içinde olur diye düşünüyorum doğum