ipeginannesi doktorunuzun belki bir bildiği vardır ama benim doktorum bütün sikayetkerimde onu en aza ne indirecekse o ilacı yazdı. İlk 5 ay mide bulantısı bende çok fazlaydı 3 tane ilaç değiştirdim. Vitamin ilacm bir yerdeb sonra mide bulantısı yaptı onu değiştirdim. Kan ilacım ishal mide bulantısı yaptı onu değiştirdi. Yanma için olanı da keza değiştirdik. Ne kadar rahatlatacak şey varsa uğraşıyor. Zararlı olsa vermez diye düşünüyorum.