feldspar kuzum stresi absorbe edecek kişi sadece ve sadece sensin. Yolda mutlu bir şekilde yürürken bile karşımıza içindeki öfkeyi pisliği kusmak isteyen insanlar çıkabiliyor ve tüm günümüzü altüst edebiliyor. İş yerinden bahsetmiyorum bile. Böyle insanlar hep var, önemli olan senin onları ne kadar taktığın ve hayatına kattığın. O pis insanlar senin ufacık bebeğine zarar verebilir mi acaba? Anne olarak bebeğini korumalısın daha sabırlı ve sakin ol. İnsanları takma. Bir koruma kalkanı oluştur kendine kimsenin olumsuzluğunu alma o kalkanın içine. Bunları neden söylüyorum daha iki gün önce farkettim de ondan. Çevremdeki insanlar beni çok gerdi ve açıköğretim sınavıydı taşınmaydı üstüne de bebeğimle ilgili sürekli yorumlar yönlendirmeler gelince gerilmişim farketmeden. Ve kasılmalarım başladı iki gün aralıksız devam etti hastaneye gittim daha 26 haftalığız ama erken doğum belirtisi yok. Nstde aşırı çıkmadı. Doktor yatış verdi ben napıyorum diye düşündüm.O gece yatmadım. Sonra eşimle yemeğe çıktık sevdiğimiz bir mekana ve ben o kadar stresi bir kenara bıraktım, kafam rahatladı bebek düzeldi 🙂 Umarım sen de nasıl başetmen gerektiğini öğrenirsin.